دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

در آستانه هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نشست تحلیلی-سیاسی با موضوع انتخابات، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور طلاب و فضلای حوزوی در مدرسه علمیه علوی قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این نشست معاون سیاسی تیپ تبلیغی-رزمی امام جعفر صادق(ع) با اشاره به اهمیت انتخابات در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: در طول سی سال گذشته زحمات بسیاری برای تحقق آرمان‌های اسلامی صورت گرفته است و حفظ این دستاوردها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به رسالت قوای سه گانه در حفظ و صیانت از ارزش‌های دینی تصریح کرد: اگر در بخشی از تعاملات قوای سه گانه خللی ایجاد شود و در روند فعالیت‌های آنان ناهماهنگی بوجود آید اثرات نامطلوبی در جامعه اسلامی به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: مجلس شورای اسلامی از اهمیت و جایگاه برجسته‌ای در نظام اسلامی برخوردار است و در سرنوشت جامعه نقش آفرین است و باید مصوبات آن مورد عمل تمامی دستگاه‌های نظام قرار گیرد.

وی با اشاره به تهدیدات خارجی و داخلی نظام اسلامی گفت: دشمنان نمی‌توانند اقتدار انقلاب اسلامی را تحمل کند و از راه‌های گوناگون تلاش می‌کنند، انقلاب را از بین ببرد.

معاون سیاسی تیپ امام صادق(ع) به قطعنامه اخیر شورای امنیت اشاره و آن را در راستای اهداف دشمنان اسلام ارزیابی نمود و عنوان کرد: دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌های ارتباط جمعی به تبلیغات گسترده‌ای علیه ایران اسلامی دست زده‌اند تا بتوانند چهره انقلاب را در اذهان عمومی دنیا تخریب کنند و آن را خشونت طلب جلوه دهند.

حجت‌الاسلام علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم به ویژه طلاب و فضلاء در عرصه انتخابات در بی‌اثر کردن ترفند دشمنان بسیار مؤثر است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha